Pozdravujem všetkých, ktorý nakupujú v mojom bazáriku a zároveň Vám ďakujem za obchodík :)) V prípade záujmu odpovedám na správy čo najskôr (do 48 hodín ). Balíček posielam vždy do 5 pracovných dn...
Pozdravujem všetkých, ktorý nakupujú v mojom bazáriku a zároveň Vám ďakujem za obchodík :)) V prípade záujmu odpovedám na správy čo najskôr (do 48 hodín ). Balíček posielam vždy do 5 pracovných dní, a to až po nabehnutí peňazí na účet. Do poznámky k platbe prosím uvádzajte vždy Vaše meno!!! Na dobierku zásadne neposielam, a osobný odber nerobím, nakoľko je to internetový predaj. Ak máte akýkoľvek dotaz na danú vec ( ďalšie miery , materiál .... ) , rada Vám odpoviem. Čo sa týka poštovného - už názov poštovné a balné znamená platba pošte, poplatky za balné, poplatok za banku, čas strávený s balením, odchod na poštu a ďalšie a ďalšie veci, takže poštovné a balné patrične zodpovedá danej hodnote. INFO... Mám strašne veľa vecí. ktoré postupne dávam do bazáru a ktoré nenosíme. Ponúkané veci sú väčšinou nosené, prípadne veci ktoré mi stoja v skrini a boli oblečené len pár krát. Ak sa jedná o novú vec je to vždy uvedené v inzeráte. Je teda normálne, že sa tam môže objaviť nejaká minivada. Ak sa jedná o niečo zásadné, určite to napíšem. Uvedomte si, že nakupujete na bazáre, nie v značkovom obchode. Príjemný deň Zuzka podací lístok uschovávam 3-týždne. Chcela by som vás ešte upozorniť , že v prípade ak sa stratí zásielka na pošte, neuhrádzam tú sumu, ktorá bola zaplatená, preto, lebo nie ja zodpovedám za stratu, ale pošta. Preplácam sumu, ktorú mi preplatí pošta. Je to nepríjemná vec, ale ja za tovar tiež platím, takže ak sa obávate straty, radšej si doplaťte poštovné s poistením, aby sa vám peniažky vrátili späť. Predídeme tak nedorozumeniu medzi mnou a nakupujúcou. Samozrejme zverejním podací aj reklamačný lístok a tiež vyjadrenie pošty. Ďakujem za pochopenie.